Sou a: Inici / Serveis / Serveis Informàtics TIC / Entorn de treball / Correu electrònic, llistes de correu i bústies per grups

Correu electrònic, llistes de correu i bústies per grups

Les comunicacions via e-mail formen part de l'entorn de treball. Aquest servei s'encarrega de resoldre/tramitar les peticions, incidències i consultes relatives en aquestes comunicacions.
A qui s'adreça

Aquest servei s'adreça a tots els membres del PAS/PDI i estudiants de l'ETSAV, de la següent manera:

• L'ETSAV ofereix un compte de correu electrònic institucional a tots els seus estudiants i membres del PAS, mitjançant el correu institucional de la UPC.
  • Pel que fa al PDI, la gestió dels comptes de correu electrònic correspon al Departament al que està assignat. Per tant, cal sol.licitar l'adreça de correu a la Secretaria del Departament.
  • El servei de llistes de distribució i adreces institucionals s'adreça al PAS i al PDI de l'ETSAV que necessita d'una llista de distribució i/o d'una adreça institucional com a eina de suport per a la realització de les seves tasques docents o de gestió.

Característiques del servei
Correu electrònic:

La información institucional de la UPC i de l'ETSAV la rebreu a la bústia de correu electrònic que us facilita la UPC. Per estar ben informats/informades, consulteu o redireccioneu-vos aquesta adreça.

El format de les adreces és:

• PDI/PAS: @upc.edu
  • Estudiants: @estudiantat.upc.edu (i es mantindrà "alies" @estudiant.upc.edu "alies" fins 31/01/2021)

Avís important:

A partir del juliol de 2020, tots els estudiants disposen de bústia de correu operativa accessible des de servei mail.google.com (i no està redireccionada cap a l'adreça personal).

Com consultar el correu amb un navegador:

Més informació sobre el correu UPC (guies de configuració, etc.): https://serveistic.upc.edu/ca/correu-v3-gmail/documentacio/configura-v3

Llistes de distribució:
Les llistes de distribució serveixen per difondre informació d'interés o d'una temàtica concreta a un conjunt de persones amb interessos comuns.
L'enviament a les llistes està restringit a les persones autoritzades.

Existeixen:
  • Llistes de distribució institucionals dels estudiants:
    • llistes per tots els estudis impartits a l'ETSAV.
  • Llistes de distribució institucionals del PAS i PDI:
    • Llistes per departament.
    • Consultables per les àrees de gestió de l'ETSAV mitjançant la Intranet.

Suport
Per consultes i problemes amb el correu electrònic UPC i les llistes de distribució podeu contactar directament amb l'ATIC:
horari: de dilluns a divendres de 8:00 a 21:00 (a l’estiu de 8:00 a 15:00)
telf. 934 016 213

Per obtenir més informació i suport pots contactar amb el CCLAIA.