Notícies del lloc

El curs-taller "Martos project" és un Curs-taller internacional sobre conservació de pedra i projecte d'adequació de l'entorn per a graduats i joves professionals dedicats a la conservació del Patrimoni.

La professora del DPA-Vallès Núria Sabaté Giner us convida a visitar l'exposició que recull part del treball realitzat pels estudiants el quatrimestre passat a l'assignatura optativa l'experiència de l'arquitectura 01 i 02. L'exposició es farà del 4 al 20 de maig a l'ETSAV

Projecte dirigit a estudiants de curs universitari (no entren en el projecte candidatures d'estudiants de master o posgrau) que estiguin interessats en tenir l'experiència de passar un dia amb el Conseller Delegat d'alguna de les empreses que participen en el projecte.

Convocada la 2 ª edició del premi "Accessibilitat i PFC, per a la promoció de l'accessibilitat en els Projectes Fi de Carrera d'Arquitectura", en la qual podran participar els autors de Projectes Fi de Carrera presentats en les diferents Escoles d'Arquitectura d'Espanya durant 2011 i fins al tercer trimestre de 2012.

MIAU és la Mostra Internacional d’Art Urbà que es durà a terme al nucli antic de Caldes de Montbui el proper 15 de setembre de 2012.