Sou a: Inici / Hemeroteca / Reinventing Cities

Reinventing Cities

concurs internacional
Reinventing Cities

Nova edició del concurs Students Reinventing Cities 2023.

L'Ajuntament de Barcelona juntament amb C40 Cities -xarxa global de ciutats compromeses per enfrontar el canvi climàtic- i altres ciutats de tot el món organitzen aquest concurs i conviden a l'estudiantat a participar imaginant un camí per descarbonitzar les ciutats i fer possible uns entorns i barris sostenibles, inclusius, segurs i resilients per als seus habitants. A aquesta edició es dona importància al concepte de la ciutat de 15 minuts, i es busca el desenvolupament de solucions transformadores a barris escollits per les ciutats.

Barcelona està profundament compromesa amb abordar la crisi i és part de ‘Students Reinventing Cities’ i convida, amb aquesta iniciativa, a acadèmics i estudiantat a compartir les seves visions creatives i idees sobre barris verds i pròspers, en línia amb les prioritats climàtiques de la ciutat. La ciutat ha identificat com una àrea de gran interès i especial potencial l’àmbit de Ciutat Meridiana, al districte de Nou Barris, un barri
residencial principalment monofuncional que presenta alts nivells de vulnerabilitat.

Es realitzarà una sessió informativa en format webinar el 23 de febrer (consultar la web per més informació).

Podeu trobar més informació d'aquest concurs a l'enllaç: https://www.c40reinventingcities.org/en/students/