Sou a: Inici / Hemeroteca / Segona edició

Segona edició

Organització cooperativa i món professional
Segona edició

En marxa la segona edició de l'assignatura "Organització cooperativa i món professional".

De la primera edició realitzada al juny 2022, es va presentar al desembre el llibre "Adobant l'Arquitectura" de Pol·len Edicions i Arqbag. Es tracta d'un recull de textos, imatges i debat de l'alumnat que va cursar l'assignatura a l'escola.

Notícia publicada a Jornal.cat, el diari digital de l'Economia Social i Solidària:

L’assignatura s'emmarca en el programa “L'economia social i solidària en el món educatiu i universitari” del Departament d’Empresa i de Treball i de la Direcció General d’Economia Social i Solidària, el Tercer Sector, i les Cooperatives de la Generalitat de Catalunya. Té l’objectiu de donar eines específiques a les futurs professionals de l’arquitectura per la seva professionalització sota els valors de l’Economia Social i Solidària i del cooperativisme.