Transició Ecosocial

procés participatiu
Transició Ecosocial

T'inquieta el canvi climàtic? Vols dir la teva per transformar els espais del campus? T'agradaria reflexionar sobre els models de participació? Trobes a faltar més comunitat a l'ETSAV? Això és que... VOLS SER PART DE LA TRANSICIÓ ECOSOCIAL!

Engeguem un procés de participació per posar consciència ecològica i social en les dinàmiques quotidianes i en els espais que habitem. Suma't al grup de treball #TransicióEcoSocialETSAV, oberta la participació a tota la comunitat educativa: professorat, pas, estudiantat per aprendre i incidir en propostes de canvi real!

• Febrer - juny 2023
  • Sessions quinzenals
  • Dijous de 10.30 a 12.30h
  • Obert a professorat, estudiantat, PAS

Treballarem en la diagnosi i l'elaboració de línies d'actuació en tres àmbits (Consulta el calendari detallat de les sessions)

• Habitabilitat. Repensem la distribució i els possibles nous usos dels espais, interiors i exteriors, del campus. Dinamitzat per les cooperatives Arqbag i Cíclica.
  • Organització. Per esdevenir agents proactius de la transició ecosocial hem de participar i sumar, i per això necessitem definir espais i models de governança que permetin la reflexió i identificació dels reptes col·lectius, i decidir plegades com volem donar-hi resposta. Dinamitzat per la cooperativa Ensó.
  • Comunicació. Convertim la comunicació en una conversa conscient, que generi comunitats informades, connectades, còmplices, cohesionades. Dinamitzat per la cooperativa La Sembra.
  • Fruit del procés compartit s'elaboraran materials divulgatius per aprofundir en l'experiència dinamitzats per la cooperativa Pol·len Edicions.

Si voleu participar, envieu un correu abans del 17 de febrer a: iarce@arqbag.coop

Per a més informació pots assistir a la presentació del projecte que tindrà lloc el dijous 16 de febrer a les 10.30h a la sala d’actes de l'ETSAV.