Notícies del lloc

En la convocatòria del 8è Premi Catalunya d'Urbanisme organitzat per la Societat Catalana d'Ordenació del Territori (SCOT) - Institut d'Estudis Catalans (IET), l'equip Jornet-Llop-Pastor SLP, arquitectes del que és membre en Carles Llop, ha estat guardonats amb el 1r Premi i un Accèssit

En la seva primera edició YAC ofereix als projectistes un assumpte concret i amb trets absolutament contemporanis. Si d'una banda els profunds i controvertits canvis econòmics que afecten a Europa han demostrat tenir una força destructiva, d'altra banda han obert una varietat d'escenaris inexplorats i un temps inimaginable. De fet ofereixen, sovint a partir de les ruïnes dels sistemes antecessors, oportunitats útils per a l'escriptura d'una nova cultura.

Ahir va tenir lloc la Jornada de Portes Obertes de l'Etsav amb una nombrosa assistència d'estudiants interessats en els estudis d'arquitectura

San Francisco compta a dia d'avui amb un dels cossos de bombers més prestigiosos i millor preparats dels Estats Units i del món. No obstant això, el cos troba a faltar una estació central des de la qual es puguin coordinar totes les operacions. ARCHmedium proposa la creació d'aquesta estació central de bombers per a la ciutat de San Francisco.

Un any més, l’ETSAV és seu col·laboradora de la PROVA CANGUR. Aquesta prova es realitza simultàniament a nombrosos països d’Europa i va adreçada als alumnes dels darrers quatre anys de l'ensenyament secundari.