Sou a: Inici / Hemeroteca / UNIKORE International Winter School 2016

UNIKORE International Winter School 2016

La Università degli Studi di Enna 'Kore' –amb la qual l'ETSAV té obert un conveni de Doble Titulació– duu a terme la seva Kore International Winter School 2016, amb la participació de IEREK i la col·laboració de diverses escoles internacionals, entre les que es troba l'ETSAV.
UNIKORE International Winter School 2016

11 març 2016_

Els dies 7 al 13 de març té lloc a la Facoltà di Ingegneria e Architettura Kore di Enna l'edició 2016 de la Kore International Winter School, KIWiS. L'esdeveniment està organitzat conjuntament amb IEREK i compta amb la col·laboració de diverses escoles internacionals, entre les quals l'ETSAV, representada per la professora Marta Serra-Permanyer. L'esdeveniment acadèmic està dedicat aquest any al

«Ephemeral design for the marginal urban spaces in the slopes of Enna»

Es tracta d'una experiència d'estudi, investigació i pràctica que proporciona als participants l'oportunitat de reflexionar sobre la regeneració urbana, tant del teixit urbà i com dels valors propis de la ciutat d'Enna a través de:

• L'aplicació de les teories i les modalitats del Integrated Relational Tourism (IRT).
  • La pràctica del disseny urbà, arquitectònic i d'espais lliures.
  • L'experiència en el camp de l'activació sociocultural mitjançant el disseny efímer (Street Design).

L'escola d'hivern 2016 té com a objectiu promoure un enfocament transdisciplinari i un intercanvi internacional útil per a fomentar el desenvolupament d'habilitats i coneixements innovadors entre els participants i per a la implicació directa dels actors i recursos locals.

La hipòtesi és que aquest espai de reflexió sobre el paper del turisme relacional integrat a les ciutats interiors, pot proporcionar senyals i oportunitats d'ocasions per a la millora i conservació del patrimoni local, especialment en els camps dels béns culturals, l'agroalimentari i l'artesanat; mitjançant la promoció o el redisseny de nous escenaris i formes de viure els espais urbans.

Informacions relacionades:
Primers seminaris intensius de professors ETSAV+UNIKORE.
Segona part dels seminaris intensius ETSAV+UNIKORE.
Conveni de doble titulació amb la UNIKORE.