Sou a: Inici / Hemeroteca / Tercera part dels seminaris intensius ETSAV + UNIKORE

Tercera part dels seminaris intensius ETSAV + UNIKORE

El dia 1 de juny, a la Università 'Kore' di Enna, debat final i mostra dels projectes dels seminaris intensius realitzats conjuntament entre aquesta universitat i l'ETSAV.
Tercera part dels seminaris intensius ETSAV + UNIKORE

29 maig 2016

De nou, en el marc del Conveni de Doble Titulació amb la Universitat degli Studi di Enna 'Kore', el dia 1 de juny es realitzarà el workshop de cloenda de l'any 2015-2016. Recordem que el tema d'aquest primer any de conveni ha estat la transformació de la perifèria, entesa com a model de ciutat moderna sobre el que cal construir una nova mirada. La presentació i debat finals d'aquest conjunt de seminaris intensius es realitzarà el proper dimecres 1 de juny a la Facoltà di Ingegneria e Architettura de la UNIKORE.

cartell workshop UNIKORE

Més informació:

Conveni de doble titulació amb la UNIKORE

Primers seminaris intensius de professors ETSAV+UNIKORE

Segona part dels seminaris intensius ETSAV+UNIKORE