Sou a: Inici / Estudis / GEArq / Portes obertes

Portes obertes

Sessions informatives adreçades al futur estudiantat universitari

Grau en Estudis d'Arquitectura - GEArq

Les sessions informatives de Portes Obertes et serviran per conèixer l'escola, els seus estudis, la seva metodologia docent, la mobilitat, així com resoldre els dubtes que tinguis.

Les sessions consten d'una xerrada informativa i una visita a les instal·lacions de l'Escola.

• dimecres, 14 de febrer 2024, dues sessions:

• A les 11h Inscripció - Places exhaurides

• A les 16h Inscripció - Places exhaurides

Per assistir a la sessió que et vagi millor cal fer inscripció prèvia.
* Places limitades! Assistència limitada a 1 acompanyant.

• Nou horari! dimecres, 20 de març 2024, a les 16h. (les inscripcions s'obriran a partir de l'1 de març)

• dissabte, 20 d'abril 2024,  a les 11h. (les inscripcions s'obriran a partir de l'1 d'abril)

Per a qualsevol consulta podeu contactar amb

En accedir a cada una de les sessions doneu el consentiment a la UPC per al tractament de les dades personals, tal com es descriu a la taula d’informació bàsica de protecció de dades que podràs veure al formulari d'inscripció.

Vídeo de la sessió de Portes Obertes del curs 2022-2023