Notícies del lloc

El proper dimecres dia 7 comença una activitat col·laborativa entre estudiants de la facultat de Belles Arts de la UB i de l'ETSAV i ETSAB que consisteix en un seminari itinerant durant el mes de novembre obert a tothom i un workshop pels estudiants universitaris tant de belles arts com d'arquitectura que es realitzarà durant el febrer de 2013. El tema es basa en la col·laboració interdisciplinar per a projectes d'intervenció a l'espai urbà, de compartir metodologies i aproximacions des del camp de l'art i de l'arquitectura.

With the whole world crumbling: amb el món sencer ensorrant-se... li diu l’Ilsa -Ingrid Bergman- al Rick -Humphrey Bogart- al film ‘Casablanca’ de Michael Curtiz. 70 anys més tard hem triat aquesta cita clàssica, que mira cap a un futur fràgil, però possible, enmig d'un entorn incert i desesperançador, per plantejar una sessió de duets o parelles improvisades, amb ganes de comunicar-se i interrogar-se sobre aquests futurs a descobrir, malgrat les turbulències professionals actuals.