Sou a: Inici / Hemeroteca / Apunts sobre Jujol

dimarts, 5 de desembre
a les 10.30h
a la sala d'Actes

Josep Llinàstitulat arquitecte el 1968 per l’ETSAB, d’on ha estat professor així com també de la ETSAV i de la Universitat Ramon Llull . És un dels arquitectes més reconeguts del país.

Ha publicat estudis sobre Josep Maria Jujol i José Antonio Coderch, i ha col·laborat en diversos projectes amb l'arquitecte Alejandro de la Sota, com la construcció d'un edifici en l'ambaixada d'Espanya a París. Ha obtingut el Premi FAD d'Interiorisme (1976), el Premi Ciutat de Barcelona (1995), pel seu edifici d'habitatges del carrer Carmen a Barcelona, i el Premi FAD d'Arquitectura (1996) per la restauració del teatre Metropol a Tarragona. Entre les seves obres destaquen un edifici d'habitatges a Berga (1977), CAP de Ripollet (1985), Biblioteca municipal de Vila-seca (1986), Biblioteca i departaments de la Escola de Enginyers de Camins de Barcelona (1989), Edifici de la Direcció de la Facultat d'Informàtica de Barcelona (1995), ajuntament de Vila-seca (1996), l'edifici d'aules i bar de la Facultat de Dret de la Universitat de Barcelona (1996), la Biblioteca central de Terrassa (1997), la Torre del Far de Torredembarra (2000) i el Centri Pit-*roig a Barcelona (2001).