Sou a: Inici / Hemeroteca / El projecte Vibra a 'Algorrritmes UPC'

El projecte Vibra a 'Algorrritmes UPC'

projecte de rehabilitació d'una antiga caserna a Agramunt
El projecte Vibra a 'Algorrritmes UPC'

El projecte VIBRA protagonista del nou pòdcast a 'Algorrritmes UPC'.

Les estudiants del grau en Estudis d’Arquitectura de l'ETSAV Aina Gea, encarregada del patrocini de Vibra i el contacte amb els patrocinadors, i Aroa López, project manager, ens expliquen, en aquest pòdcast, d’on va sorgir la idea, com s’han organitzat, quins reptes han hagut d’afrontar i quin és el futur immediat del projecte.

El projecte VIBRA és impulsat, dissenyat i construït per l'estudiantat de l'ETSAV de la UPC en el marc de l'assignatura optativa "Acció Local".

El projecte tenia l’objectiu d’impulsar, dissenyar i construir un prototipus d’habitatge dotacional destinat a un col·lectiu de persones vinculades a l’Associació Alba, una entitat d'iniciativa social i local que ofereix atenció integral a persones amb discapacitat, col·lectius de joves i infants, gent gran així com altres col·lectius en risc d'exclusió, amb la finalitat d'aconseguir el seu màxim desenvolupament humà i social.