Notícies del lloc

El Taller d'Arquitectura amb un nombre limitat d'estudiants d'Espanya i Portugal i amb un planter de professors i conferenciants convidats, s'entén com arrencada del programa de recerca de arquitectrua Ibèrica Retrobament i Taller. Tots dos esdeveniments compartiran organització, objectius, idees i protagonistes. Considerant de forma literal el títol de l'esdeveniment, els estudiants reflexionaran sobre la funció social de l'arquitectura, la seva capacitat per produir esdeveniments, allotjar les activitats de les persones i proporcionar un marc en què es produeix la interacció humana. Per a això es treballarà amb el concepte de llocs de trobada, associats a la reflexió sobre tres àmbits d'interès a la ciutat de Valladolid: la natura, el centre històric i les infraestructures.