Sou a: Inici / Hemeroteca / L’estalvi energètic

L’estalvi energètic

de l'escola a casa, tallers educatius
L’estalvi energètic

Transmetre i educar en mesures d’eficiència energètica als més petits perquè ho ensenyin i ho apliquin a casa és la premissa i punt de partida del projecte LES, desenvolupat per un equip de professorat i estudiantat de les escoles d’Arquitectura de Barcelona i del Vallès (ETSAB i ETSAV) de la UPC.

El projecte, subvencionat per l’Ajuntament de Barcelona, s’ha dut a terme mitjançant tallers educatius a 250 alumnes d’entre 8 i 10 anys de tres escoles de la ciutat i es pot replicar als centres que ho sol·licitin.

En el projecte han participat el catedràtic Carlos Marmolejo Duarte, la professora Belén Onecha Pérez i el professor Oriol Pons Valladares, tots ells de l’ETSAB i del Departament de Tecnologia de l’Arquitectura, així com l’investigador Serra Húnter Fabian López Plazas, del mateix departament i docent a l’ETSAV.