Sou a: Inici / Hemeroteca

Hemeroteca

• Building Knowledge. Institute for advanced architecture of Catalonia. 31 d'octubre, Auditorium 19'30 h.

• "Intravention, Durations, Effects, Notes of Expansive Sites and Relational Architectures". Presentació a càrrec de l'ex-professor de l'escola Alberto Altés. EDC, vestíbul davant Sala d'Actes, 10'45h.

• Les cases d'Arne Jacobsen: el pati i el pavelló. doctoranta: Berta Bardí i Milà. ETSAB, aula CB11, 7 de novembre del 2013, 11'30 h.

• Xerrada sobre la novel.la "Males arts" EDC, 10'30, Hall Sala d'Actes

• Nou video sobre la visita dels alumnes de l'Europa International School de Sant Cugat del Vallès

• de la companyia Nats Nus, donarà la conferència "Arquitectura i Dansa" EDC, vestíbul davant de la Sala d'Actes. 10'45 h.

• Aquest any celebrem el centenari dels arquitectes José Antonio Coderch, Antonio Bonet i Antonio Moragas, que se sumen a la celebració del centenari d'altres arquitectes com Josep Pratmarsó o dels madrilenys Alejandro de la Sota, Miguel Fisac i Rafael Aburto. En coordinació amb l'ETSAB i el Col·legi d'Arquitectes hem elaborat un programa d’actes que es realitzaran tant a la nostra escola com a la de Barcelona, o a la pròpia seu del Col·legi.

• L'aprovació ahir per part del parlament europeu del reglament que defineix les noves xarxes transeuropees de transport on està inclòs el Corredor Ferroviari Mediterrani, ha estat rebuda amb satisfacció per part de l'Associació Àmbit B30, ja que significa un impuls important per a l'economia catalana en general i, per tant, per a tota l’àrea que comprèn l'Àmbit de la B30 que sempre ha considerat aquesta infraestructura com a estratègica per a la millora de la competitivitat d'aquest territori.

• El Living Lab LOW3 de l'ETSAV - UPC rep el Premi Solar Europeu 2013 de l’associació Eurosolar

• L'ETSAV, juntament amb 6 altres escoles d'Arquitectura de Barcelona, han estat convidades a realitzar una instal·lació a Barcelona durant l'estiu de 2014.