Notícies del lloc

Dijous 4 d’octubre 2012, a les 18 h, a la Sala d’Actes del Col·legi d’Arquitectes de Catalunya (Pl. Nova, 5. Barcelona) es debatrà el projecte Metropolità.

Idees urbanes 2.0 és una iniciativa per promoure la creativitat i la innovació dels estudiants i els joves professionals del sector de l'arquitectura, l'urbanisme i l'enginyeria. Es vol fer un pas més enllà, mitjançant la reflexió sobre els espais urbans, proposant projectes per a la ciutat sostenible.

El proper diumenge 07.10 s’inaugurarà a les 18h a la Fira de Barcelona l’exposició My Very Own City, al Palau de Congressos de la Fira, a Montjuïc, dins del simposi internacional Rethinking Cities ( www.rethinkingcities.org/ca/), organitzat pel Banc Mundial i l’Ajuntament de Barcelona, que aplegarà alguns dels millors noms actuals sobre la reflexió sociourbana entre els dies 8 i 10 d’octubre.

El Workshop pretén aprofitar aquests trets característics i comuns de l’arquitectura i de la dansa per explorar les possibilitats canviants de l’espai , a partir del treball de percepció i composició des de cadascuna de les dues disciplines, sota la coordinació de Isabel Vega , arquitecta i professora de l’ETSAV i amb la col·laboració de Carles Salas, director i coreògraf de la companyia de dansa Búbulus.

La Delegació d’Estudiants d’Arquitectura del Vallès (a partir d’ara DEAV), convoca un concurs per la configuració d’un nou espai pel benefici de tota la comunitat.