Sou a: Inici / Hemeroteca / Premis mostra arquitectura valles

Premis mostra arquitectura valles

El proppassat 3 d’octubre s’inaugurà a la sala “El Siglo” de Sant Cugat del Vallès una exposició sobre la sisena Mostra d’Arquitectura del Vallès. En l’acte s’entregaren guardons a 27 obres seleccionades segons categories.

Entre els guardonats hi hagueren alguns professors de l’escola com Roger Sauquet, al que se li premià el C.A.P. de Sentmenat i una petita ampliació d’un habitatge a Castellar del Vallès, o Lluís Jubert, al qual se li premià un projecte de 83 habitatges a Les Franqueses. També es guardonaren obres d’alguns ex-professors de l’escola com Josep Urgell, Mario Corea o Pere Riera.

Alhora es lliurà el Premi Banc Sabadell a la Innovació en Arquitectura, destinat a arquitectes menors de 40 anys, a l’equip Solar Decathlon, de la ETSAV, pel primer prototip desenvolupat entre el 2010 i el 2011.

El jurat de la mostra estava format per:

Rosa Martínez, Arquitecta. Cap del Servei d'Obres Públiques de l'Ajuntament de Sabadell.
Mònica Oliveras, Arquitecta. Arquitecta Municipal de Vilanova del Vallès.
Antoni Serra, Arquitecte. Director de Serveis d'Urbanisme de l'Ajuntament de Terrassa.
Pere Casajoana, Arquitecte. Regidor d'Urbanisme de l'Ajuntament de Sant Cugat.
Francesc Camps, Arquitecte. Coordinador de Cultura de la Delegació del Vallès del COAC. Comissari de la Mostra.
Marta Vallhonrat, Arquitecta. Secretari del Jurat.

Enhorabona als guardonats!