Sou a: Inici / Hemeroteca / Activitats novembre-desembre a l'EDC

Activitats novembre-desembre a l'EDC

Resum de les activitats que es faran durant els mesos de novembre i desembre a la Sala d'actes de l'ETSAV dins l'Espai Docent Comú (EDC – dimarts i dijous de 10,30 a 11,50).
Activitats novembre-desembre a l'EDC

1-    6 de novembre, conferència de l'arquitecte Jesús Aparicio, "La mirada del arquitecto en la Casa del Horizonte", organitzada per l’assignatura Arquitectures Domèstiques Contemporànies.

2-    8 de novembre, conferència de l’arquitecta Carmen Díez, "Bruno Morassutti. Experiencias de estudio y de vida".

3-   15 de novembre, presentació del llibre: "La mejor universidad del mundo" a càrrec de Joan Cortadellas

4-   20 de novembre, conferència dels arquitectes Ravetllat Ribas Arquitectes.

5-   27 de novembre, conferència d'Oriol Nel·lo "Ordenar el territori", presentació amb Juli Esteban, Antonio Font i Carles Llop

6-  4 de desembre , conferència de l'arquitecte Ignacio Paricio

7-  11 de desembre, Taula rodona de Sabadall, Trama urbana i Sitesize, col·lectius a la xarxa

Igualment us recordem que al vestíbul de la 1a planta hi trobareu diverses exposicions.

Trobareu totes les activitats que es fan a l'escola dins l'agenda del web