Sou a: Inici / Hemeroteca / Concurs d'arquitectura Archmedium per a estudiants

Concurs d'arquitectura Archmedium per a estudiants

Aquesta edició del concurs porta com a títol : "Tokyo Replay Center". L'objectiu d'aquest concurs serà desenvolupar un nou espai d'oci al centre de Tòquio, que s'adapti a la forma de ser de la societat japonesa per oferir-los una nova forma d'entreteniment pensada especialment per a ells. Pensar com i per a ells.
Concurs d'arquitectura Archmedium per a estudiants
El Tokyo Replay Center és un nou concepte d'entrenament. Un complex dotat de nombroses sales multimèdia privades (semblants a les dels populars karaokes) on grups d'amics puguin anar a reviure animis, a veure les millors pel·lícules de la història o jugar a videojocs en un ambient privat on es puguin sentir còmodes .

Pel mateix preu que costaria una sessió de karaoke o un sopar informal, la gent podrà llogar una sala privada i gaudir de les millors i més diverses ofertes d'oci tecnològic, en un espai equipat amb els millors equips de vídeo i àudio mentre tenen a seva disposició una extensa carta de plats i begudes per completar l'ocasió.

El Tokyo Replay Center aspiraria al seu torn a convertir-se en un punt de referència mundial sobre oci japonès, comptant amb els espais necessaris per acollir exposicions i presentacions de nous llibres, pel·lícules, videojocs, etc. Una visita obligada per als otaku (gent amb un gran interès pels màniga, animis i videojocs) de tot el món on es poguessin trobar els últims llançaments i els clàssics més desitjats.

Informació i bases del concurs a: