Sou a: Inici / Hemeroteca / Número conjunt de la Revista PhD_Kore «La città diffusa»

Número conjunt de la Revista PhD_Kore «La città diffusa»

Els propers 6 i 8 de juny es presenta la mostra i el número especial de la revista de recerca, amb textos de professors de l'ETSAV i la UniKORE.
Número conjunt de la Revista PhD_Kore «La città diffusa»

2 juny 2018_ En el marc de la col·laboració amb la Facoltà di Architettura de la Università degli Studi di Enna 'Kore', es presenta el número especial de

PhD_Kore Review «La città diffusa»

coordinada per Albert Cuchí i Gianluca Burgio, amb textos de professors de la UniKORE, i de Mariona Benedito, Guillem Bosch, Isabel Crespo, Albert Cuchí, Raimon Farré, Pere Fuertes, Carles Marcos, Tomeu Ramis i Isa Vega.

L'edició de la revista i la mostra, que es presenten els propers 6 i 8 de juny a la ciutat de Caltanissetta, Sicília, són el fruit de la cooperació entre les dues escoles d'arquitectura, iniciada ara fa tres anys. El conveni preveu una doble titulació i un intercanvi de professors de l'ETSAV durant tres workshops a l'any, on hi participen tots els estudiants de la UniKORE.

En aquesta darrera edició, es desenvolupa un curs conjunt amb l'equip de professors italians, a l'entorn de la ciutat difusa —definida per Francesco Indovina el 1990— i el seu potencial de regeneració en el context de la responsabilitat social, territorial i ambiental. Es duen a terme tres seminaris intensius simultanis, d'una setmana de durada, organitzats tres cops cada any a partir del programa marc proposat per l'ETSAV. La mostra que es presenta vol mostrar els projectes realitzats durant aquest curs acadèmic i la revista sintetitza els temes que han estat abordats.