Notícies del lloc

Des de 1988, EUROPAN convoca els arquitectes europeus menors de 40 anys a un concurs d'idees que proposa diferents emplaçaments a tot el continent.

Hello Wood és un programa d'art multicultural multidisciplinar amb seu a Budapest, Hongria. Cada estiu es celebra una setmana "creativa",on reconeguts experts i artistes comparteixen els seus coneixements amb estudiants talentosos.

El Consell Interuniversitari de Catalunya, a través de la Comissió Tècnica UNIDISCAT (Universitat i Discapacitat a Catalunya), organitza la III Jornada UNIDISCAT. L’objectiu de la jornada és mostrar algunes de les activitats i programes endegats per les universitats catalanes que es consideren bones pràctiques per donar resposta a les necessitats educatives específiques de la comunitat universitària i normalitzar les activitats docents i d’avaluació. La UPC participa en una taula sobre les bones pràctiques en dos centres universitaris.

Esri España convoca el IV Premi al Millor Projecte Final d'Estudis, que serà lliurat el 3 d'octubre en el marc de la Conferència Esri España 2013. Al premi poden participar tots aquells estudiants que defensin en el curs 2012/2013 el seu projecte de final de carrera, màster, etc. en qualsevol de les universitats espanyoles.