Notícies del lloc

L'exposició "ReHabitar 9, Mudanzas", amb el curtmetratge del mateix nom, té lloc a l'Institut Francès de Barcelona, del 8 al 22 de febrer. Prèviament, ha tingut lloc a la sala La Arquería de Nuevos Ministerios, Madrid, entre el 14 de desembre i el 31 de gener.

El dia 2 de febrer a les 10h30 a l'aula teórica 2 es farà la sessió informativa de la optativa relacionada amb aquest workshop.

Aquest congrés està organitzat pel Departament de Projectes Arquitectònics (DPA) de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), amb la col·laboració de les escoles d’Arquitectura de Barcelona (ETSAB) i el Vallès (ETSAV) i el Col·legi d’Arquitectes de Catalunya (COAC) i tindrà lloc els 13, 14 i 15 juny de 2012.

Els estudiants d'arquitectura de les principals universitats espanyoles, tindran l'oportunitat de demostrar els seus coneixements en construccions d'alta eficiència energètica i confort acústic en un dels principals esdeveniments de la seva categoria celebrat a nivell nacional i internacional en una nova convocatòria del Concurs Isover Multi- Comfort House