Sou a: Inici / Hemeroteca / Màster en Disseny Paramètric

Màster en Disseny Paramètric

Construcció d'una closca reticular a Alp
Màster en Disseny Paramètric

Estudiants del MPDA Masters's Degree in Parametric Design in Architecture de la UPCSchool que s'imparteix a l'ETSAV construeixen una closca reticular en fusta a Alp, Cerdanya com a auditori exterior.

El màster proporciona eines de disseny computacional per a la creació i optimització d'estructures lleugeres de baixa petjada ecològica.  Després d'un procés de formació al primer semestre, els alumnes s'enfronten al disseny, en un marc de revisions amb experts internacionals en disseny computacional, construcció en fusta, càlcul d'estructures i patronatge de membranes.

Els estudiants han creat integrament l'estructura amb membrana (dissenyat, calculat, fet els planols de fabricació, fabricat, ensamblat i muntat).

La construcció s'emmarca en l'assignatura de desenvolupament de projectes d'innovació on es vol integrar eficiència tecnològica, sostenibilitat i viabilitat econòmica en projectes reals que puguin impactar positivament.

A la construcció, també ha col·laborat estudiantat del grau de l'ETSAV.

Podeu veure la notícia a Lleidatv a partir del minut 7:30.