Notícies del lloc

L'Escola d'Arquitectura de Toledo, des de la Càtedra Fisac​​, Fruit del conveni de col · laboració entre la UCLM i la Fundació Lafarge Espanya, us convida, del 7 al 10 de maig de 2013, a la "muestra arquitectura española arte música en Toledo" (maet)

Reunió informativa a l’ETSAV sobre el workshop del programa “visiting school” de la AA el dilluns 13.5.13 a les 13.00 a la Sala d'actes

Es tracta d’un workshop amb el títol d’Urban Picnic que es farà del 27 de Maig - 9 de Juny, 2013 a Matadero-Madrid amb col·laboració amb Architectural Association de Londres, on es treballarà el disseny i la construcció amb materials naturals

Del 17 al 21 de juny, l'Escola d'Arquitectura de la Universitat de Navarra ofereix un taller d'estiu de construcció en fusta a l'escola, eminentment pràctic i orientat al maneig del programa CadWork.