Notícies del lloc

Aquest diumenge , dins del marc del 48h open house, podràs visitar el prototip Low3 situat al costat de l’Escola Tècnica Superior d’Arquitectura del Vallés i descobrir que el futur ja està aquí.

La Secretaria d'estat de Vivenda i actuacions urbanes del Ministeri de Fomento inaugura l' exposició "XI Bienal Española de Arquitectura y Urbanismo lo Próximo, lo Necesario" el proper 19 d'octubre a Madrid.

Per impulsar l'administració electrònica, i com a instrument de suport a la identitat digital (autentificació i signatura) de les persones de la comunitat, la UPC, ha optat per l'ús del carnet universitari i el certificat digital.

Coincidint amb l'inici de la setmana d'activitats ARQUINSET Setmana de l'Arquitectura 2011 i per a donar el tret de sortida de la XXIV Edició dels Premis Habitàcola el pròxim Dijous dia 29 de Setembre a les 19:00 a la sala d'actes del FAD, es presentarà l'edició d'enguany amb la col·laboració de Gerard Sanmartí de Lagranja.