Taller Benestar emocional

NOVES DATES
Taller Benestar emocional

Pateixes cada cop que penses en la carrera?
Et sents angoixat quan s’acosten els exàmens?
Tens problemes de concentració o et sents irritable?

Participa en el Meetup de l’ETSAV, un espai de trobada presencial i grupal (màxim 10 estudiants/es) de prevenció i gestió de l'estrès.
Amb l'objectiu de donar suport als estudiants/es que puguin estar patint estrès acadèmic, facilitant-ne la visibilitat i un espai per a l’aprenentatge.
El Meetup és guiat per la coach i consultora organitzacional, Glòria Forns, i es realitzarà en les instal·lacions de l’ETSAV.

Abans d’iniciar el curs es passarà un qüestionari online a tots/es els assistents/es al curs.

NOVES DATES: 26 D'ABRIL I 3 DE MAIG,  de 14.30 a 18h

LLOC:  Seminari 2

PREU: Gratuït*       Fiança  20 €
Aquest pagament de 20 € en concepte de fiança, serà reemborsat  si es compleix el 100%  d'assistència  al curs de Meetup.
La devolució serà efectiva una setmana després d'haver finalitzat el curs amb un avís per correu electrònic.

Coorganitzat amb UPCSports.

INSCRIPCIÓ ONLINE EXCLUSIVES per a l’estudiantat d'ETSAV (Arquitectura Vallès)