Notícies del lloc

Dijous, 23 de febrer, a les 10.30 h, Iñaki Ábalos, un dels arquitectes de renom de l'actualitat, pronunciarà una conferència a la sala d’actes de l’Escola Tècnica Superior d’Arquitectura del Vallès (ETSAV), de la Universitat Politècnica de Catalunya. BarcelonaTech (UPC), que porta per títol ‘Air in Motion’, i que serà la lliçó inaugural del curs acadèmic 2011-2012 en aquest centre.

L’acte de presentació de la campanya dels programes Sicue-Séneca, Iberoamèrica i Erasmus, tindrà lloc el proper dia 16 de febrer a les 10,30 a la Sala d’Actes de l’ETSAV. A la mateixa hi assistiran alumnes invitats que exposaran les seves experiències i professors que ens presentaran les Universitats.

Podran participar-hi 4 ESTUDIANTS DE L’ETSAV, que seran seleccionats entre els candidats per criteris de mèrit acadèmic.