Sou a: Inici / Hemeroteca / Viure al TO

Viure al TO

L'experiència de l'Adriana Núñez com a habitant del prototipus al campus Diagonal-Besòs
Viure al TO

Després d'un curs vivint al prototipus SDE TO. l'Ariadna Núñez, estudiant del MArq, parla de la seva experiència per al servei de comunicació de la UPC a Instagram.

@la_upc. "Ojalá se convirtiera en una especie de residencia de personas de diferentes edades y ámbitos que trabajen sobre lo que ya se ha experimentado y el prototipo siga evolucionando con mejoras que lleven a cabo sus habitantes".

Un equip de 38 estudiants de grau de l'ETSAV va presentar el prototipus TO al concurs universitari internacional d'escoles d'arquitectura Solar Decathlon Europe el 2019, en representació de la UPC, a Szentendre (Hongria). Aquesta va estar la quarta ocasió en què l'ETSAV formava part dels equips seleccionats per a concursar al SDE. La primera ocasió va ser el 2010, amb el prototipus LOW3, instal·lat des de llavors al campus de Sant Cugat com a living lab. A la seva tornada d'Hongria, el prototipus TO es va ubicar al campus Diagonal-Besòs de la UPC.

El vídeo complet a Instagram.