Notícies del lloc

L'objecte d'aquest concurs per a estudiants d'arquitectura és aportar idees per a la creació d'un coworking Building (COB), a la ciutat de Madrid, Espanya, atenent especialment a criteris de col.laboració, flexibilitat,connectivitat, accessibilitat, sostenibilitat i eficiència energètica

Anaïs Bas Mantilla i Irati Ezeiza,alumnes de l'Etsav i Catarina Eisele Cabra i Rita Rabac són les autores del projecte que desenvolupa un procés de treball fonamentat en l'anàlisi i la negociació amb diferents persones i col.lectius del barri de la Marina de Barcelona. Aquest projecte també ha comptat amb la col·laboració de Irene Puig, Maya Torres, Elena Castellà, Marina Bruno, Izaro Ezeiza, Marta Besora, Irene Paquico i Anna Nadeu.