Sou a: Inici / Hemeroteca / L'estudiant Angel Cerezo de la promoció 2011 de l'Escola guanya un dels premis del concurs ONCE per a la promoció de l'accesibilitat en els PFC'S

El passat 5 octubre 2011, es va reunir el Jurat de la 1a CONVOCATÒRIA ACCESSIBILITAT I PFC, per a la promoció de l'accessibilitat en els Projectes Fi de Carrera d'Arquitectura 2010 -2011, organitzada per la Fundació ONCE.
El projecte  "recuperación de un trazado histórico en Eindhoven" presentat per  l'Angel Cerezo Cerezo va resultar guardonat amb un dels premis de la convocatòria.

El jurat va valorar la intenció de la proposta de recuperar un itinerari viari important a la ciutat per les bicicletes i el vianant a la ciutat, plantejant la seva continuïtat mitjançant la instal·lació de ponts i passarel·les .

La nostra enhorabona al guanyador!