Sou a: Inici / Hemeroteca / Notícia simulacre tècnic ETSAV

Notícia simulacre tècnic ETSAV

Publicat al web de prevenció la notícia sobre el simulacre que es va dur a terme el 21 de novembre a l'ETSAV, per a la vostra informació.
El matí del 21 de novembre es va realitzar el primer simulacre tècnic d’evacuació a l’Escola Tècnica Superior d’Arquitectura del Vallès.

L'evacuació de les 512 persones que ocupaven en aquell moment l'edifici es va produir sense incidències, aconseguint una bona resposta i mobilització. L'evacuació total es va assolir en 5 minuts.

El simulacre va comptar amb la col·laboració de 4 guies i 10 observadors que, situats a punts clau de l’edifici, van recollir informació sobre el desenvolupament del simulacre que serà analitzada per la Direcció de l’Escola i el Servei de Prevenció de Riscos Laborals.

El simulacre també va comptar amb la col·laboració de responsables de Protecció Civil i Bombers de la Generalitat.

La Policia Local de Sant Cugat va assistir a l’exercici per regular els vials del carrer Pere Serra i prevenir possibles incidències entre les persones que evacuaven l’edifici i el trànsit rodat.

Posteriorment al simulacre s’ha enviat una enquesta a tot el PDI, PAS i estudiantat de l’ETSAV per tal de completar les dades i recollir-ne les seves aportacions.

L'actuació s'emmarca dins del Pla de millora de les condicions d'evacuació dels edificis existents (2007-2010).