Sou a: Inici / Hemeroteca / Concurs d'arquitectura Ecoweek per estudiants

Concurs d'arquitectura Ecoweek per estudiants

'Joining Green Spirit with Matter' Exhibition at ZEZEZE Tel Aviv Port
Concurs d'arquitectura Ecoweek per estudiants
Al març de 2013, les NGO ECOWEEK farà una exposició durant quatre (4) setmanes titulada Joining Green Spirit with Matter, a la Galeria d'Arquitectura ZEZEZE al port de Tel Aviv.

ECOWEEK està aprofitant l'oportunitat de convertir l'exposició prevista a la Galeria d'Arquitectura ZEZEZE en un concurs internacional de disseny per a estudiants d'Arquitectura i Disseny. La competició els ofereix la possibilitat de modelar el disseny d'exposicions i sala d'exposicions on l'exposició i l'activitat es durà a terme.

L'exposició inclou una selecció de projectes realitzats durant els tallers ECOWEEK per 'verd' de disseny i arquitectura ecològica (2008-2012) celebrat a diferents ciutats d'arreu del món, juntament amb activitats i presentacions que transformaran l'espai de la galeria en un lloc dinàmic i canviant durant l'exposició.

L'exposició ECOWEEK i esdeveniments en ZEZEZE tindrà lloc paral·lelament a la conferència internacional ECOWEEK 2013 i "verds" tallers de disseny en diversos llocs d'Israel - el port de Tel Aviv, la Mediateca de Holon, Jerusalem i Rishon lezion - durant 3-8 marzo 2013. Per més detalls sobre ECOWEEK 2013 a Orient Mitjà aquí

ECOWEEK conferències internacionals i "verds" tallers de disseny, reuneixen a estudiants d'arquitectura, arquitectura de paisatge, disseny, disseny d'interiors i altres camps del disseny, juntament amb els arquitectes amb experiència, arquitectes paisatgistes i dissenyadors que porten als tallers i / o conferències i compartir el seu treball. Per més detalls sobre les conferències ECOWEEK i "verds" tallers de disseny aquí