Sou a: Inici / Hemeroteca / Eleccions a la renovació total del Claustre: vot anticipat

Eleccions a la renovació total del Claustre: vot anticipat

Inici del vot anticipat eleccions Claustre 2012 del 7 al 19 de febrer de 2013
Eleccions a la renovació total del Claustre: vot anticipat

El 10 de desembre s’han convocat les eleccions dels membres del Claustre Universitari de la Universitat Politècnica de Catalunya • BarcelonaTech (UPC), que tindran lloc el 20 de febrer de 2013, dia en que es podrà exercir el dret de vot de les 10 a les 18 hores.

D’acord als Estatuts de la UPC, la representació dels membres electius es reparteix en quatre sectors: el professorat doctor amb vinculació permanent (PDI-A), amb una representació de 155 persones (menys els membres nats); la resta de personal docent i investigador (PDI-B), amb 48 representats (menys els membres nats); el personal d’administració i serveis (PAS), amb 33 representants (menys els membres nats), i l’estudiantat de grau i màster (EGM), amb 67 representants (menys els membres nats).

En concret, entre els representants del PDI-B han d’haver-hi tres membres del professorat associat i vuit del personal investigador en formació, incloent-hi els doctorands i les doctorandes. La resta s’ha de distribuir entre els dos grups següents: personal docent i investigador doctor i personal docent i investigador no doctor.

Pel que fa a l’elecció del PAS, el Reglament Electoral divideix aquest sector en PAS funcionari i PAS laboral.

Tota la informació sobre el procés electoral, els censos i la relació de candidatures es pot consultar a la seu electoral electrònica a partir del 10 de desembre, dia de la publicació de la convocatòria.

Les dates destacades del calendari d’eleccions previst és el següent:

• Període de presentació de reclamacions contra el cens electoral provisional: del 13 al 18 de desembre de 2012, fins a les 13 h.
• Període de presentació de les candidatures: del 8 al 18 de gener de 2013.
• Vot anticipat: del 7 al 19 de febrer de 2013.
• Jornada de votació: 20 de febrer de 2013, de 10 a 18 h.