Sou a: Inici / Hemeroteca / Nova beca gencat de suport al professorat

Nova beca gencat de suport al professorat

Beques per a les activitats acadèmiques dirigides de suport al professorat de les universitats públiques del sistema universitari català i de la Universitat Oberta de Catalunya (AAD 2013).

Resum de la Convocatòria:

Tipus d'ajuts:

Aquesta convocatòria pilot té dues modalitats:

- Modalitat A: beques per a estudiants de màsters universitaris en universitats públiques del sistema universitari català i a la Universitat Oberta de Catalunya per a activitats acadèmiques dirigides de suport al professorat.

- Modalitat B: beques per a estudiants predoctorals d'universitats públiques del sistema universitari català per a activitats acadèmiques dirigides de suport al professorat.

Sol·licitants:

Es poden beneficiar d'aquestes beques les persones que, a la data de presentació de sol·licituds i durant el període de la beca, compleixin els requisits següents:

Modalitat A

a) Estar matriculat, el curs 2012-2013, en un màster universitari d'una universitat pública del sistema universitari català o de la Universitat Oberta de Catalunya.
b) Queden exclosos d'aquesta convocatòria pilot els estudiants que ja tinguin un títol de màster universitari o de doctorat.
c) Complir els requisits específics que cada universitat, si s'escau, estableix a l'annex 2 per la beca a la qual s'opta.

Modalitat B

a) Estar matriculat, el curs 2012-2013, en un programa de doctorat de la universitat pública del sistema universitari català en la qual la persona sol·licitant demana la beca.
b) Ser beneficiari d'un ajut predoctoral de qualsevol programa oficial.

Durada:

Les beques tenen una durada màxima de tres mesos i s'han de desenvolupar durant el segon semestre o el tercer trimestre del curs 2012-2013.

Import:

L'import de la beca per a l'estudiant és de 400 euros/mensuals, el qual no inclou el cost de Seguretat Social. D'acord amb el que preveu el Reial decret 1493/2011, de 24 d'octubre, aquestes beques estan incloses en el règim general de la Seguretat Social i les despeses derivades s'inclouen en aquesta convocatòria pilot i aniran a càrrec de l'AGAUR.

Termini de presentació:

El termini de presentació de les sol·licituds és des de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria pilot al DOGC fins al dia 22 de febrer de 2013

Lloc de presentació:

Les sol·licituds s'han d'emplenar per via electrònica a través de l'Oficina Virtual de Tràmits de la seu corporativa de la Generalitat de Catalunya, a l'adreça electrònica http://www.gencat.cat/ovt.

ANNEX 2

Distribució de les beques per modalitats i universitats

UNIVERSITAT POLITÈCNICA DE CATALUNYA: 243 beques

I. Totes les beques són de la modalitat B

RB=referència de la beca

UpCB

1. La UpC ofereix 243 beques per als seus centres

2. La UpC no estableix requisits específics per a les seves beques

3. La Universitat estableix els següents criteris addicionals per a la priorització de les seves sol·licituds:

· Estar en fase de contracte que no finalitzi en els propers 6 mesos.

· Un cop concedides totes les beques segons el punt anterior, les restants es distribuiran pel currículum vitae del sol·licitant.

Ajut:

Convocatòria: