Sou a: Inici / Hemeroteca / Young Architect Award 2013 - A Chance for Young Architects

Young Architect Award 2013 - A Chance for Young Architects

El concurs està obert a estudiants i graduats en arquitectura, desenvolupament urbà , en estudis en paisatges i jardins, així com les persones que treballen en aquest sector.
 Young Architect Award 2013 - A Chance for Young Architects
La cinquena ronda anual de la competició s'està executant en cooperació amb i sota la supervisió de professionals de les universitats txeques i eslovaques on l'arquitectura s'ensenya com una branca d'estudi.

Una llista
de totes les escoles associades està disponible a la pàgina web del concurs  www.yaa.cz/en

Els treballs no estan limitats en termes d'anys de la creació, però no s'han d'haver presentat a les rondes anuals anteriors de la competició. Una especialitat de la ronda d'aquest any és el tema de la competència es va centrar en els punts de dolor de les ciutats i municipis. El propòsit de la revisió de la competència és l'obtenció de diversos punts de vista sobre el desenvolupament dels assentaments, un intercanvi mutu d'opinions sobre el desenvolupament de les estructures dels assentaments. Els resultats poden així instigar el debat públic sobre aquest tema i, a més conduir a licitació d'un disseny urbà d'acord amb la Llei de Contractació Pública.

Les
categories de competició
Inici d'estudis / recol·lecció individual de la ubicació i el tema, pot ser també l'escola treballa /
Ubicacions - treballs / estudis escolars - solucions per a llocs assignats per pobles txec i municipis seleccionats /

El jurat professional composat per representants de renom tallers d'arquitectura de la República Txeca.

Criteris d'avaluació
• Qualitat del disseny arquitectònic / urbanístic,
Les raons per a la selecció de la ubicació i pròpia solució conceptual (sobretot en el cas d'iniciar estudis),
Benefici per a la qualitat del medi ambient.

Els guanyadors en cada categoria seran premiats amb un premi econòmic i un premi material. Obres guanyadores seran publicades en els mitjans professionals. Després de l'anunci dels resultats de la competició una exposició itinerant ja tradicional es durà a terme a través de la República Txeca.

Data límit per a la presentació de sol·licituds i documentació en competició: 3 de juliol de 2013, 15:00