Últim avís als estudiants d'arquitectura de la UPC per a sol.licitar les "Beques Caixa d'Enginyers" per a cursar el workshop d'estiu de l'AA Visiting School Barcelona

09/03/2015

Aquest proper divendres dia 31 de maig, a les 23.59h es tanca el termini als estudiants d'arquitectura de la UPC per a sol.licitar les "Beques Caixa d'Enginyers" per a cursar el workshop d'estiu de l'AA Visiting School Barcelona, "Bodega, Enological Metabolism".

Recordeu que el procediment per a efectuar la sol.licitud és el següent:

1. Enviar tota la documentació requerida (segons les bases en PDF descarregables a barcelona.aaschool.ac.uk) a l'adreça de correu electrònic aavsbarcelona@aaschool.ac.uk abans del 31 de Maig de 2013.

2. Un cop rebuda la comunicació favorable a la obtenció de la beca, procedir a fer la inscripció corresponent.

Al microsite trobareu el PDF amb el plec de bases. Un cop passat el termini, us informarem el més aviat possible sobre el procés de selecció, de manera que encara tingueu temps de matricular-vos al workshop d'estiu, en cas no favorable a l'assignació de les beques.

El termini d'inscripció al curs finalitza el divendres 14 de juny, i Caixa d'Enginyers us podrà oferir una línia de crèdit amb condicions favorables per als estudiants de la UPC.