Sou a: Inici / Hemeroteca / CoAC Delegació del Vallès

Butlletí de l'1 d'agost al 2 de setembre de 2013

A DESTACAR

Delegació del Vallès: Horari de vacances

La Delegació del Vallès restarà tancada per vacances del 5 al 23 d'agost, ambdós inclosos.

La resta de dies es manté l'horari d'atenció al públic:

Dilluns, dimecres i divendres de 8.30h a 14.30h. Obert
Dimarts i dijous (només visat telemàtic).Tancat

EXERCICI PROFESSIONAL

Manual actualitzat per a la sol·licitud on line de cèdula de 2a ocupació

L’Agència de l’Habitatge ha activat el tràmit en línia per sol·licitar la cèdula de segona ocupació. Aquest procés únicament es pot realitzar amb certificats de segona ocupació que s’hagin tramitat telemàticament al COAC. Properament l'Agència de l'Habitatge també posarà en funcionament la sol·licitud en línia de cèdules amb el certificat d’idoneïtat (per als habitatges posteriors a l'11 d'agost de 1984 sense primera ocupació). Mentre no tinguin l'aplicatiu disponible a tal efecte, aquesta tramitació continuarà fent-se només de manera presencial.
La sol·licitud de cèdula es fa ara des del web de l’Oficina Virtual de Tràmits de la Generalitat (OVT) i els passos a seguir són similars a la tramitació de la certificació energètica d’edificis existents: cada vegada cal descarregar un fitxer PDF, omplir-lo i enviar-lo des de la mateixa pàgina d’on s’ha descarregat. En aquest formulari es demana la Referència comprovació col·legial telemàtic que correspon al codi del certificat registrat al COAC (AS-X-XXXXXXXX-...). Després d'enviar el formulari PDF, cal anar a La meva carpeta per acabar el tràmit. Des d'allà, podeu pujar la documentació acreditativa de l'antiguitat de l'habitatge (si s'escau) i fer el pagament de la taxa. El COAC ha actualitzat el manual de sol·licitud de cèdules de 2a ocupació per resoldre tots aquests dubtes.

La Delegació del Vallès reforça el servei telemàtic

La Delegació del Vallès, a Terrassa, adapta els seus horaris seguint el calendari previst d'implantació del visat telemàtic.

Horaris d'atenció al públic:
Dilluns, dimecres i divendres de 8.30h a 14.30h. Obert
Dimarts i dijous (només visat telemàtic).Tancat

ALTRES

Article "L'arquitecte mut" escrit per Josep Milà i Albà, Delegat al Vallès del COAC.

Jornades i Postgrau de Bioarquitectura a l'Escola Universitària Politècnica de Mataró

Missió comercial a Emirats Àrabs Units, Qatar, Kuwait i Iran

Missions comercial a Orient Llunyà i Oceania
més info

Estudia a l'Escola Joso de Sabadell. Centre de còmic i arts visuals.
Descomptes especials per a col·legiats i familiars

La Delegació del Vallès us pot col·legiar
Els arquitectes del Vallès Oriental i Occidental que es vulguin col·legiar ho poden fer a la mateixa comarca, sense necessitat de fer els tràmits a Barcelona.
més info

Adreça de correu per reforçar el servei telefònic

Hem creat el següent correu: consultesvalles@coac.cat com a reforç al servei telefònic, on podreu deixar-nos el vostre telèfon i us trucarem, o bé formular les vostres preguntes.

El Delegat del Vallès us ofereix el seu mail per poder-hi deixar els vostres suggeriments: vallesdelegat@coac.cat