3a Convocatòria del MID Mercat d'Idees Disseny

09/03/2015

organitzat per BCD Barcelona Centre de Disseny

BCD Barcelona Centre de Disseny organitza la tercera convocatoria del MID Mercat d'Idees Disseny, un programa que fomenta i promociona la iniciativa emprenadora en les indústries creatives.

La actual convocatòria està adreçada a creatius que vulguin presentar els seus productes a empreses potencialment interessades en els seus productes en una de les següents categories: Kids, Esports i Hábitat. Els projectes finalistes serán presentats en un Fórum d'Innovació que se celebrarà a l'ùltim trimestre de l'any.

El Fórum d'Innovació organitzar per BCD en col.laboració anb INDESCAT Catalan Sports Cluster, KID'S Cluster i RED Reunió d'empreses de Disseny, té per objectiu posar en contacte els creatius amb les empreses pertanyents a les respectives agrupacions -segment infantil, esportiu i hábitat- ajudant a apropar el projecte al mercat, crear oportunitats de negoci, així com promocionar el talent creatiu.

Les escoles i universitats juguen un paper fonamental en el projecte. Es busca la complicitat dels tutors del projecte i els coordinadors d'estudi perquè seleccionin i proposin els projectes de màster, potgrau i final de carrera més destacats i innovadors realitzats pels seus alumnes. La participació pot ser de forma individual o col.lectiva.

La convocatoria estarà oberta fins el 13 d'octubre.