Sou a: Inici / Hemeroteca / 3a Convocatòria del MID Mercat d'Idees Disseny

3a Convocatòria del MID Mercat d'Idees Disseny

organitzat per BCD Barcelona Centre de Disseny

BCD Barcelona Centre de Disseny organitza la tercera convocatoria del MID Mercat d'Idees Disseny, un programa que fomenta i promociona la iniciativa emprenadora en les indústries creatives.

La actual convocatòria està adreçada a creatius que vulguin presentar els seus productes a empreses potencialment interessades en els seus productes en una de les següents categories: Kids, Esports i Hábitat. Els projectes finalistes serán presentats en un Fórum d'Innovació que se celebrarà a l'ùltim trimestre de l'any.

El Fórum d'Innovació organitzar per BCD en col.laboració anb INDESCAT Catalan Sports Cluster, KID'S Cluster i RED Reunió d'empreses de Disseny, té per objectiu posar en contacte els creatius amb les empreses pertanyents a les respectives agrupacions -segment infantil, esportiu i hábitat- ajudant a apropar el projecte al mercat, crear oportunitats de negoci, així com promocionar el talent creatiu.

Les escoles i universitats juguen un paper fonamental en el projecte. Es busca la complicitat dels tutors del projecte i els coordinadors d'estudi perquè seleccionin i proposin els projectes de màster, potgrau i final de carrera més destacats i innovadors realitzats pels seus alumnes. La participació pot ser de forma individual o col.lectiva.

La convocatoria estarà oberta fins el 13 d'octubre.