Sou a: Inici / Hemeroteca / Va de FAD's 2. Toni Gironès

Va de FAD's 2. Toni Gironès

dimarts 8 d'octubre, a l'Espai Docent. Sala d'Actes ETSAV. Organitza Direcció + DEAV

L’arquitecte badaloní Toni Gironès, obtingué el Premi FAD d’Arquitectura 2013,  pel seu treball a l’Espai transmissor del túmul/dolmen megalític de Seró a Artesa de Segre. La seva obra es tracta d’una museïtzació de la construcció prehistòrica, el dolmen, de fa prop de 5.000 anys i descoberta el 2007. El lliurement del guardó va posar punt i final al FADest, el festival organitzat pel FAD els darrers quinze dies. Gironès va compartir podi amb l’Escola básica e secundária de Sever do Vouga, a Portugal, de l’arquitecte Pedro Domingos.

Toni Gironès va ser titulat per l’Escola Tècnica Superior d’Arquitectura del Vallés – ETSAVs l’any 1992. Professor de projectes en aquesta escola fins l’any 2005 i des d’aleshores és Responsable d’Ensenyament de l’Arquitectura de la URV i professor/coordinador de les assignatures de projectes i dibuix I – II; i de Projectes i Urbanisme II (2011-12) a “l’Escola d’Arquitectura de Reus – URV”. Des del 2009 membre del consell de direcció i professor del BIARCH – Barcelona Institute of Architecture.

toni gironès

arxivat sota: , , ,