Sou a: Inici / Hemeroteca / fadnews

fadnews

fadnews 07/04 - 13/04
Dilluns 7 d'abril, 18:00 h.

ELISAVA acull “Dangerous Opportunities: Australia, Europe and Design in the Asian Century”, una triple conferència a càrrec de Paul Carter (RMIT University, Melbourne), Marta Mal-Alemany (arquitecta) i Terry Cutler (Cutler & Co., Melbourne). Tots tres parlaran del paper que té el disseny a l’hora de trobar solucions sostenibles a gran escala per reptes socials i mediambientals. S’examinaran projectes col·laboratius d’Austràlia i el Pacífic que aporten punts de vista, experiències i eines a l’animat debat sobre la revalorització constant dels objectius i de la identitat col·lectiva d’Europa.

ELISAVA Escola Superior de Disseny i Enginyeria de Barcelona (La Rambla, 30-32).

+ info

fadnews

Dilluns, 7 d'abril 19:00 h.

Conferència

Solano Benítez: ‘Obra i projectes’

Solano Benítez va fundar el 1987 el seu estudi, Gabinete de Arquitectura, que comparteix amb Alberto Marinoni i Gloria Cabral. Les seves obres han obtingut guardons com el premi Obra de la Década 1989-1999 del Col·legi d’Arquitectes de Paraguai i ha estat finalista de la segona edició del Premi Mies van der Rohe per a Amèrica Llatina (1999). Va representar a Paraguai en les biennals d’arquitectura de Venècia, Sao Paulo i Lisboa i ha impartit conferències en universitats de tot el món, entre elles la de Harvard. La seva obra forma part d’una arquitectura que es preocupa més de la matèria que de la imatge. Per Solano, l’arquitectura és un problema social més que espacial. I més que la forma, és la manera de construir el que l'interessa.

Escola Tècnica Superior d’Arquitectura de la Universitat Internacional de Catalunya (ESARQ-UIC) (Carrer Immaculada, 22. Barcelona).

+ info

2fadnews