Sou a: Inici / Hemeroteca / Ressò ja té sostre

Ressò ja té sostre

Timelapse Ressò Solar Decathlon Europe 2014
A menys de dues setmanes de marxar a Versalles, el prototip Ressò està acabant d'ultimar la construcció al campus de l'Escola Tècnica Superior d'Arquitectura del Vallès.

Dimarts passat dia 27, l'equip format per una cinquantena d'estudiants es van proposar un repte: Muntar l'estructura sencera del prototip i pujar la coberta en només quatre hores. Els timings van anar sobre rodes, tothom va treballar en equip i gairebé el 50% del prototip es va muntar.

Un dels majors reptes de la competició Solar Decathlon Europe és el fet que aquest prototip s'hagi de construir en només 10 dies a la Cité du Soleil, just al costat dels jardins de Versalles.

Empaquetar el prototip en tres tràilers no será feina fàcil, però construir i fer funcionar el prototip amb tots els seus sistemes de calefacció, refrigeració, domótica... és un repte acadèmic que pocs estudiants d'arquitectura han pogut experimentar.