Sou a: Inici / Hemeroteca / Antonio Font Arellano, Professor Emèrit

Antonio Font Arellano, Professor Emèrit

En el Consell de Govern del dia 21 de juliol es va aprovar el nomenament del Catedràtic Antonio Font Arellano com a professor emèrit de la Universitat Politècnica de Catalunya, en reconeixement a la seva llarga i intensa trajectòria universitària.

Atès la sol·licitud del Departament d’Urbanisme i Ordenació del Territori i l’Escola Tècnica
Superior del Vallès.
Atès l’informe sobre la proposta elaborat per la CSAPDIU.
Atès l’informe favorable de la proposta de nomenament aprovat per la Comissió de Personal i
Acció Social del Consell de Govern, en la seva sessió de 14 de juliol de 2014,
El Departament d’Urbanisme i Ordenació del Territori, en el seu Consell de 19 de desembre de 2013, i l’Escola Tècnica Superior del Vallès, en la seva Junta d'Escola de 3 de desembre de 2013, van presentar conjuntament la proposta, que ha comptat amb els informes favorables de la CSAPDIU i de la Comissió de Personal i Acció Social del Consell de Govern.