Sou a: Inici / Hemeroteca / L'ETSAV premiat per l'AJAC

L'ETSAV premiat per l'AJAC

Divendres passat, dia 24, el IX Premis AJAC va guardonar diversos membres de l'ETSAV.
L'ETSAV premiat per l'AJAC
PREMIS AJAC IX- Aquest any, l’any del 20é aniversari de l’Agrupació de Joves Arquitectes de Catalunya, presentem la novena edició dels Premis Ajac bianuals per a joves arquitectes. Organitzem diversos jurats de prestigi cridats a formular un veredicte desinteressat sobre les nostres creacions com arquitectes, en una divisió de categories que és un dibuix de la professió fidel amb el que fem els joves arquitectes de Catalunya: Obra, Projectes, Articles i Emprenedoria.

El JURAT ha decidit premiar a:
- el professor Tomeu Ramis per: NU a PREMIATS EN L’ÀMBIT A3: OBRA REALITZADA / DISSENY DE MOBILIARI,   ARQUITECTURA EFÍMERA I ARQUITECTURA D’INTERIORS
i AUTARCHY PREMIATS EN L’ÀMBIT B1: OBRA NO REALITZADA / ARQUITECTURA

- els ex-alumnes: Jordi Mitjans i Bernat Colomé per CREU DE’N BLAU
els ex-alumnes:Angel Cerezo i Alejandro Ribas per MILAN RENATURE
a PREMIATS EN L’ÀMBIT B2: OBRA NO REALITZADA / URBANISME i PAISATGISME

Podeu consultar tots els guardons a: http://www.coac.net/ajac/bloc/?page_id=6538

Felicitats a tots ells!