Sou a: Inici / Hemeroteca / Estudiants de l’ETSAV, finalistes a un concurs a la Xina

Estudiants de l’ETSAV, finalistes a un concurs a la Xina

Dos estudiants de l’ETSAV, finalistes del concurs internacional “Design for our parents” a la Xina
Estudiants de l’ETSAV, finalistes a un concurs a la Xina

Els estudiants Àlex Ruiz i Ovidiu Ana han quedat dintre els 10 i 20 finalistes respectivament en el concurs internacional Design for our parents on hi ha hagut més de 130.000 participants d’arreu del món.

El T.A.P. PTEf dirigit per Joan Curós i coordinat per Sant Soto des de Barcelona i Lluís Bravo des de Xina va unir sinèrgies amb el país asiàtic per a realitzar un projecte d’un equipament per a la gent gran emplaçat a la ciutat de Beijing en paral·lel amb la Tsinghua University.

+ info: http://arcitec.blog.upc.edu/dos-estudiants-de-letsav-finalistes-del-concurs-internacional-design-parents-la-xina/?utm_source=homeUPC&utm_medium=elevator&utm_campaign=arcitec