Sou a: Inici / Hemeroteca / Conferència 'The Right to the City', a carrèc de Tiago Mota Saraiva

Conferència 'The Right to the City', a carrèc de Tiago Mota Saraiva

La conferència tindrà lloc el dimarts 22 de maig a les 11:00h, a la sala d’actes de l'ETSAV
Conferència 'The Right to the City', a carrèc de Tiago Mota Saraiva

El Màster universitari en Arquitectura (MArq) es complau de convidar-vos a la conferència oberta "The Right to the City" que se celebrarà el dimarts, 22 de maig, a les 11:00h, a la sala d'actes de l'ETSAV.

The right to the city / El derecho a la cuidad

Tiago Mota Saraiva de l’estudi Ateliermob parlarà sobre “el derecho a la ciudad”. Ateliermob treballa amb projectes urbanístics i arquitectònics vinculats a processos de co-disseny i disseny participatiu.

Tiago és arquitecte per l'Escola d'Arquitectura de la Universitat Tècnica de Lisboa, amb especialització en Arquitectura, Territori i Memòria per la Universitat de Coimbra.
És soci fundador del "ateliermob - arquitectura, desenho e urbanismo" amb seu a Lisboa, i administrador de la cooperativa "Treballar amb els 99%" i de l'associació europea "re:Kreators", amb seu a Amsterdam.
Té una columna setmanal d'opinió al diari i, és l'assessor de l'Ajuntament de Lisboa per a l'aplicació de l'Agenda 21 de la Cultura i membre de la junta editorial de l'edició portuguesa de Le Monde Diplomatique.
Va ser professor convidat de la Universitat Moderna de Lisboa en 2007 i professor convidat de l'Escola d'Arquitectura de la Universitat Tècnica de Lisboa entre 2007 i 2008. Ha treballat en diversos despatxos a Lisboa i Roma, i va ser corresponsal de la revista Passatges d'Arquitectura i crítica entre 1999 i 2002.

Tiago Mota Saraiva del estudio Ateliermob hablará sobre "el derecho a la ciudad". Ateliermob trabaja con proyectos urbanísticos y arquitectónicos vinculados a procesos de co-diseño y diseño participativo.

Tiago es arquitecto por la Escuela de Arquitectura de la Universidad Técnica de Lisboa, con especialización en Arquitectura, Territorio y Memoria por la Universidad de Coimbra.
Es socio fundador del “ateliermob - arquitectura, desenho e urbanismo” con sede en Lisboa, y administrador de la cooperativa “Trabajar con los 99%” y de la asociación europea “re:Kreators”, con sede en Amsterdam.
Tiene una columna semanal de opinión en el periódico i, es asesor del Ayuntamiento de Lisboa para la aplicación de la Agenda 21 de la Cultura y miembro de la junta editorial de la edición portuguesa de Le Monde Diplomatique.
Fue Profesor Invitado de la Universidad Moderna de Lisboa en 2007 y Profesor Invitado de la Escuela de Arquitectura de la Universidad Técnica de Lisboa entre 2007 y 2008. Ha trabajado en diversos despachos en Lisboa y Roma, y fue corresponsal de la revista Pasajes de Arquitectura y Crítica entre 1999 y 2002.

arxivat sota: