Sou a: Inici / esdeveniments / conferència “Paisatge, lleure i producció - Els passatges metropolitans”

conferència “Paisatge, lleure i producció - Els passatges metropolitans”

a càrrec d'Enric Batlle, i dins l'exposició Passatges Metropolitans

08/10/2015 des de/d' 10:30"
Afegeix un esdeveniment al calendari
iCal

Des de Cultura us anunciem la primera de les exposicions que enceten aquesta temporada, Passatges Metropolitans, un projecte que s'emmarca dins el programa internacional de l’Insitute pour la Ville en Mouvement “Passages, espace de transition pour la ville de XXI siecle”.

El proper dijous 8 d'octubre es presentarà el primer acte de Passatges Metropolitans comptant amb la participació de l’Enric Batlle, Doctor-arquitecte i professor de l'escola i que ens oferirà la ponència “Paisatge, lleure i producció - Els passatges metropolitans”.

També es comptarà amb la presentació de la publicació Passatges Metropolitans que recull el resultat dels dos concursos desenvolupats i també amb la inauguració de les exposicions dels treballs premiats pels concursos així com dels treballs dels alumnes d’Urbanística IV i VIII de l’escola.

El concurs d’idees Passatges Metropolitans, organitzat per l’AMB i dirigit a joves professionals, s’ha desenvolupat en sis àmbits metropolitans amb l’objectiu de configurar un catàleg de reflexions, estratègies i maneres diferents d’abordar el projecte dels passatges. Ha comptat amb la col·laboració de vuit municipis: Badalona, Montcada i Reixac, Cerdanyola del Vallès, Ripollet, Sant Cugat del Vallès, Molins de Rei, Sant Vicenç dels Horts i l’Hospitalet de Llobregat.

El concurs Passatge Besòs, organitzat per Consorci del Besòs, ha desenvolupat “un passatge de la ciutat al mar” a Sant Adrià del Besòs i ha comptat amb les propostes de 5 equips finalistes.

Aquesta exposició serà una molt bona oportunitat per a conèixer de prop tot el coneixement generat i propostes realitzades.

Esperem que sigui del vostre interès,
Marta Serra
Comissionat de Cultura ETSAV