Sou a: Inici / esdeveniments / Conferència de l'arquitecte Jesús Aparicio

• Conferència de l'arquitecte Jesús Aparicio
  • 2015-03-09T13:00:00+01:00
  • 2015-03-09T14:00:00+01:00

Dintre del Cicle de conferències de Tardor 2012: "La mirada del arquitecto en la Casa del Horizonte", organitzada per l’assignatura Arquitectures Domèstiques Contemporànies.

Quan
09/03/2015 de 13:00 a 14:00
On
Sala d'actes
Afegeix un esdeveniment al calendari
iCal
Jesús M. Aparicio Guisado és arquitecte des de 1984, per l'Escola Tècnica Superior d'Arquitectura de Madrid (ETSAM), amb la qualificació de Matrícula d'Honor en Edificació i Urbanismo. Seguidament va ser professor d'Elements de Composició amb Juan Navarro Baldeweg i posteriorment becat per l'Acadèmia d'Espanya a Roma (1988) i amb una beca Fulbright / MEC a Columbia University a Nova York (1989).

Des de 1994 és Doctor Arquitecte i des de 2009 Catedràtic de Projectes Arquitectònics de l'Escola Tècnica Superior d'Arquitectura de Madrid (ETSAM). Ha estat professor convidat i conferenciant en universitats com el Massachusetts Institute of Technology (MIT), Columbia University, el Politècnic de Milà, Architectural Association de Londres, Darmstat Institute of Technology, École d'architecture de Paris-Belleville, Università di Roma "La Sapienza ", Universitá de Napoli, Harvard University, Illinois Institute of Technology (IIT), Universitat de Palerm de Buenos Aires, Pontifícia Universitat Catòlica de Rio de Janeiro i el Royal Institute of British Architects (RIBA)