Arquitectura Barcelona-Chicago

Sou a: Inici / Curs actual / Optatives / Totes les optatives / Arquitectura Barcelona-Chicago

Arquitectura Barcelona-Chicago

CODI UPC: 290268

L'objectiu del taller és aprofundir en el coneixement de la morfologia urbana. El taller converteix la ciutat en un laboratori on les i els estudiants són guiats en la seva exploració. Una anàlisi comparativa de Barcelona i Chicago, a escales diverses, permetrà la immersió en tots dos entorns a base de comprendre la interacció entre edificis, mançanes i teixits. El curs inclourà nombroses visites a llocs rellevants de Barcelona, així com conferències i presentacions a càrrec de convidats especials. Aquesta assignatura és el resultat de la col·laboració entre l'ETSAV i la University of Illinois at Urbana-Champaign, UIUC.

Càrrega lectiva: 3 ECTS
Idioma: Anglès
Horari: De 9:30 a 13:30 al juny a la setmana intensiva

Places ETSAV: 20