Sou a: Inici / Curs actual / Optatives / Totes les optatives / Acció Local 1

Acció Local 1

Codi UPC: 290259

Discussió estratègica, projecte, redacció bàsica i projecte executiu de rehabilitació i transformació d'un edifici a Agramunt, Urgell, per a convertir-lo en habitatge dotacional. Construcció del prototip.

L'assignatura es planteja com a continuació i reformulació del projecte Vibra, un projecte que neix d’un grup d’estudiants que volen enfortir l’aprenentatge a través de l’autoconstrucció real i l’autonomia de decisió. En aquesta segona edició, es busca formar un nou equip, on les i els estudiants tinguin capacitat de decidir què volen fer amb el projecte Vibra i la seva materialització.

És, per tant, una optativa amb objectiu obert que caldrà definir en les primeres setmanes: Què es vol fer per a continuar/ acabar la caserna en transformació? Es vol seguir muntant el projecte tal i com està plantejat? Es vol tornar al procés de disseny i modificar el projecte? Amb quin calendari? 1 any, 1 any i mig, 2 anys? Aquestes preguntes i objectius, i molts d'altres, són els que s’haurà de formular l’estudiantat participant en l’optativa.

Vibra és un projecte que requereix una intensa implicació per part de l’estudiantat.

Vídeo de l'assignatura.

Càrrega lectiva: 6 ECTS
IdiomaCatalà
Horari: dimecres de 15.30 a 20 hores