L'alimentació pren el comandament (Food takes command)

Sou a: Inici / Curs actual / Optatives / Totes les optatives / L'alimentació pren el comandament (Food takes command)

L'alimentació pren el comandament (Food takes command)

CODI UPC: 290221

El tema central d'aquesta assignatura intensiva és comprendre els usos i transformacions espacials que tenen origen en l'alimentació; el canvis urbans que genera l'abastiment; els espais que organitza el consum; i finalment, les relacions i efectes que genera el menjar a la cuitat i la casa. Aquesta assignatura és el resultat de la col·laboració entre l'ETSAV i la Università ‘Kore’ di Enna, UniKore.

Aquesta edició de l'assignatura FTC ha estat convidada a participar activament en l'exposició Foodscapes, que tindrà lloc a la sala Arquería de Nuevos Ministerios, Madrid, a partir d'abril 2024. Foodscapes és un viatge a les arquitectures que alimenten el món; des dels laboratoris domèstics de les nostres cuines als immensos paisatges operacionals que nodreixen les nostres ciutats. El projecte es va presentar al Pavelló d'Espanya de la Biennal d'Arquitectura de Venècia 2023 –comissariat per Eduardo Castillo Vinuesa i Manuel Ocaña de la Vall– i ara viatja a Madrid transformat i ampliat gràcies a aportacions com les de FTC.

Càrrega lectiva: 3 ECTS
Idioma: Castellà
Horari:  (Intensiva) del 17 al 27 de juny 2024, de 9 a 13h. Una part del curs es durà a terme fora de l'escola.

Places ETSAV: 15                                      Places incoming: 5

Professorat: Pere Fuertes, Gianluca Burgio (visiting professor UniKore)
Departament: 735 - Projectes arquitectònics

GUIA DOCENT DE L'ASSIGNATURA